e-Parking

Česta pitanja i odgovori

+
Što je dnevna parkirna karta?

Za korištenje javnih parkirališta s naplatom koristi se dnevna parkirališna karta.

Zaustavljanjem ili parkiranjem vozila na javnom parkiralištu s naplatom vozač, odnosno vlasnik vozila, sklapa s OBALA I LUČICE d.o.o. Zadar ugovor o korištenju javnog parkirališta s naplatom uz korištenje dnevne parkirališne karte.

Dnevna parkirališna karta vrijedi za parkirališnu zonu i za vremensko razdoblje za koju je izdana i vrijedi od trenutka izdavanja do istog vremena u prvom slijedećem danu u kojem se naplaćuje parkiranje.

+
Kako i u kojem roku platiti dnevnu kartu?

Naplata dnevne karte obavlja se naplatom naloga za plaćanje dnevne karte preko žiro računa Organizatora parkiranja ili naplatom dnevne karte na blagajni Organizatora parkiranja u roku od osam dana izdavanja iste.

Naplata dnevne karte putem naloga za plaćanje dnevne karte podrazumijeva preuzimanje tiskane dnevne karte naposredno na parkiralištu od osobe ovlaštene za nadzor nad parkiranjem i plaćanje dnevne karte uplatom na žiro-račun Organizatora parkiranja.

Naplata dnevne karte na blagajni Organizatora parkiranja podrazumijeva naplatu dnevne karte na blagajni Organizatora parkiranja, a koja je prethodno preuzeta na parkiralištu ili istodobnu kupnju i preuzimanje tiskane dnevne karte na blagajni Organizatora parkiranja.

+
Oglušivanje na plaćanje dnevne karte?

Ako korisnik javnog parkirališta s naplatom ne plati dnevnu kartu u roku od osam dana, dužan je, osim iznosa dnevne karte, u daljnjih osam dana, platiti i stvarne troškove te zakonsku zateznu kamatu, na što će ga se u nalogu upozoriti.

Ako korisnik javnog parkirališta s naplatom ne plati u danim rokovima, Organizator parkiranja pokrenut će protiv njega, a u svoje ime i za svoj račun, sudski postupak.

+
Može li se kupiti parkirna karta za kraći vremenski period?

Za korištenje javnih parkirališta s naplatom po povoljnijim uvjetima koristi se jednosatna ili višesatna parkirališna karta uz primjenu vremenski ograničenog trajanja parkiranja.

Satna karta vrijedi za parkirališnu zonu i za vremensko razdoblje za koju je izdana.

+
Kupnja satne parkirne karte putem mobitela?

Ovisno o parkirnoj zoni u kojoj se nalazite, potrebno je SMS poruku u kojoj se nalazi samo registracija vozila poslati na broj:

  • 708239 (Zona 0)
  • 708231 (Zona 1)
  • 708232 (Zona 2)
  • 708233 (Zona 3)
  • 708234 (Zona 4)
  • 702301 (Kolodvor)
  • 708230 (Petrčane)

Koliko poruka pošaljete, za toliko sati ste platili naknadu za parkiranje.

+
Produženje parkirne karte putem mobitela?

Po isteku vremena za koje ste putem mobitela platili naknadu za korištenje parkirališta, na isti mobitel dobit ćete obavijest.

Tada možete na istovjetan način, ako se namjeravate zadržati na parkiralištu i dalje, poslati još jednu poruku, čime produžujete parkirnu kartu za još sat vremena.

+
Kupnja na kiosku?

Od prodavača/ice tražite parkirnu kartu za parkirnu zonu u kojoj se nalazite.

+
Postoji li vremensko ograničenje parkiranja?

U Zoni 1 maksimalno dozvoljeno vrijeme parkiranja vozila ograničeno je na 3 sata u vremenskom periodu od 15.06. – 30.09.

Na parkiralištu Zone 0 je maksimalno dozvoljeno vrijeme parkiranja vozila ograničeno na 60 minuta osim za stanare s kupljenom povlaštenom kartom.

U ostalim zonama nema vremenskog ograničenja parkiranja.

+
Parkirao sam automobil, ali u blizini ne vidim automat, nema kontrolora-naplatničara i nemam mobitel. Kako platiti parking?

Parkirni automat se nalazi u blizini. Napravite korak-dva kako biste ga ugledali.

+
Ubacio sam novac, a automat ne izdaje potvrdu. Kome se obratiti?

Obratite se najbližem kontroloru-naplatničaru ili dođite do naše blagajne na adresi Marka Marulića bb, Zadar.

+
Gdje mogu kupiti parkirnu kartu za parkirališta koja nisu regulirana rampom?

Parkirnu kartu možete kupiti na parkirnim automatima, putem SMS-a, kod kontrolora-naplatničara te na kioscima «Tiska» u blizini parkirališta.

Kartu morate nabaviti najkasnije 10 minuta po dolasku na parkirno mjesto.

+
Kazne za nepropisno parkiranje (MUP)?

Na kazne koje uspostavi MUP i vozila koja premjesti pauk-služba nemamo nikakvog utjecaja.

+
Povlaštene karte za fizičke osobe, tko i kako ih može dobiti?

Povlaštene mjesečne karte mogu kupiti stanari pojedinih ulica, tj. stanari ispred čijih zgrada ili kuća se nalaze parkirališne površine pod naplatom, a u vlasništvu Grada Zadra.

Isti ne smiju imati nepodmirenih obveza prema nama.

+
Povlaštene karte za pravne osobe, tko i kako ih može dobiti?

Povlaštene mjesečne karte za pojedinu ulicu mogu kupiti pravne osobe ispred čijeg sjedišta ili poslovnice se nalaze parkirališne površine pod naplatom, a u vlasništvu Grada Zadra.

Isti ne smiju imati nepodmirenih obveza prema nama.

+
Postoje li mjesta za invalide?

Da, označena su horizontalnom i vertikalnom signalizacijom.

+
Snosi li OBALA I LUČICE d.o.o. odgovornost za oštećenja nastala na vozilu za vrijeme parkiranja?

Ne. Kada bismo mi snosili odgovornost za oštećenje na parkiranim vozilima, onda bi naknada za korištenje parkirališta bila daleko veća.

+
Platio sam parking i unutar plaćenog vremena premještam se s parkinga na parking unutar iste zone. Trebam li platiti ponovo?

Ne.

+
Pokušao sam uplatiti parking mobitelom, a stigla je poruka da usluga nije dostupna?

Potrebno je pokušati ponovo ili kartu kupiti na neki od drugih načina.